Lika som bär

Men ändå inte riktigt.
Jag tycker att det är extremt fascinerande hur lika man kan vara varann. Antingen i beteendet, sättet att tänka eller bara vara. Många gånger uppkommer en konspiration sinsemellan ens hjärnor med vissa människor. Jag och Linn har dom ganska ofta.
Men något som är extremt underligt är detta fenomen. Eller fenomen och fenomen, denna kvinna.
Bosatt i norr som jag haft daglig kontakt med i jagvetintehurmångaår. Men säkert en 5år kanske.
Och det är skrämmande hur lika vi är. Sättet att tänka, sättet att vara, sättet att argumentera och bete sig.
Underligt.

En annan underlig grej är hur lika jag och Alexandra är varann. För flera år sen, kanske.. också 4-5år sen, var det en mor som frågade om vi var systrar. Må hända att vi inte är så lika varann idag, men håret och beteendet är kvar.

Man kan aldrig hitta någon som är en själv lik fullt ut. Men en del i min närhet är bannemej på god väg!

Knasiga funderar sådär på morgonkvisten.

Jag är nu ledig fredag, lördag och söndag. Är det någon som har lust att leka?
Vad som helst. Gå på torget. Fika och tjöta. Film. Whatever.
Lek med mig!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag är inte lika cynisk men du har ju några års försprång! <3

2009-09-18 @ 10:54:36
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/
Postat av: marie

Ja ska åka till björnholmen i mon ska du me?? ; )

2009-09-18 @ 19:29:33
Postat av: Eruuka

Det är läääskigt, men ganska betryggande :D

2009-09-18 @ 21:25:39
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0