Let the game begin

Och med det menar jag denna veckan. Som kommer vara den bästa hittills. Hoppas jag på iaf. Men jag slår vad om att hela veckan kommer skita på sig och gå åt skogen. Veckan involverar ju mig, så varför skulle den blir bra?
Hej positvt tänkande. Men jag har lagt av med sånt. För tillfället finns det inte en enda positiv tanke i min skallen. Över huvudtaget.
None.

Igår skulle min kombo laga mat, med fläskfilé. Grejen var bara att när hon plockade ut den ur förpackningen luktade den ägg... Såg ut som en slaktad fisk, och luktade ägg..
Ägg! Vafan?!
Så det blev inge kött här inte...

Jag tror att jag har en spricka i mitt lillfinger. Mongofinger..

Lördagen var bra. Hakade på in till parken ändå en stund. Men hade inte tillräckligt med pengar, men som tur är finns det vänliga själar som hjälper till. Varje gång jag buggar får jag höra "Men vad gör du?" och jag vet ju inte vad det är jag gör, alls. Så, jag funderar på att börja på buggkurs.. Men till det behövs en karl.
Så.. Åh! Jag orkar inte med karlar. Helvete!
Hårt dilemma. Extremt hårt dilemma!

Och vargång jag har buggat får jag cp-ont i ryggen och benet! Det är elakt!
Det är taskigt när tillochmed ens egna kropp går emot en. Men hey, jag är inte förvårnad.
Var kroppsdel har sitt egna liv känns det som.

Jag tänker inte dölja mitt humör mer. Jag har allt som oftast gått runt och gömt hur jag mår för att inte folk ska bry sig. Nu vet jag att folk bryr sig inte ändå, så då kan jag gå runt och vara den surfittan jag är.
Usch, jag är så less!

Jag undrar hur folk reagerar när dom läser min blogg. Fullt med galla och "Hej jag hatar dig också men du är en i mängden" och... Att detta ska bli bästeveckan och jag sitter här och är bitter. Men förmodligen så reagerar väl inte folk i min närhet. Eftersom ingen har påpekat min bitterhet!
"Äsch, hon är sån, skit i det. Hon menar inget ändå"
hmm.. Det är väl ändå upp till mig att bestämma vad jag menar och inte menar. Sitter jag och säger "Jävla kärring" om någon, så menar jag det, fullt ut. Egentligen så menar jag allt jag säger. Precis allt.
Usch.

Jag är trött, less och hungrig.

I eftermiddag kommer Mea på besök, då skall det skvallras!
Nej, men det blev så kort senast, så det blir ett nytt försök idag.

Nej det är väl bäst att avsluta det här inlägget innan det blir allt för hemskt. Fy.

Och apporpå något annat; Prata inte om katter i min närhet, om jag ska ha någon ny eller hur det går, osv. Jag tänker inte skaffa någon ny än på ett tag. Kan verka oskyldigt ämne, men det är det inte. Jag pallar inte. Jag vill prata om allmäna saker, inte om det som tynger ner mig. Då bryter jag ju ihop!

Åh!

Suck it!

Kommentarer
Postat av: Emma

Man behöver inte ha med en egen karl, man får låna en där! :)

2009-09-28 @ 19:11:07
URL: http://emmlala.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag vill med lära mig att bugga. Det är ballt som fan!

2009-09-28 @ 23:49:33
URL: http://transylvania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0