Fuckface

Rubriken har absolut ingenting med innehållet att göra, som vanligt.

Sitter här med mitt morgonkaffe och ett par ögonlock som knappt går att lyfta. Kanske ska mörda dom i gelé och bända upp dom.. Hmm.. Tåls att tänka på.
Fick ett smärre återfall igår när jag skulle sova. Saknar min skrutt... Och jag var trött. Då kan det inte gå annat än utför.
När jag skulle sova hade jag världens inlägg i huvudet jag skulle lägga ut. Brutalt naket och öppet inlägg, men just nu är jag för trött för att skriva ner så mycket, så det får vänta tills jag samlat tankarna lite.

Jag vill bara att den här helgen ska gå över, fort och smärtfritt. Men det lär den säkert inte göra. På måndag ska jag sova, städa lite kanske. Slänga papper och skit.. Göra fint inför nästa vecka.

Jag och Alex i början av året.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh, vi passar ihop. Tycker vi kompletterar varandra. De två blondinerna. Nu ska jag bara sätta i långt löshår så vi blir identiska så är livet komplett. Löw.

2009-09-26 @ 09:10:04
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0