Tvätt

Fördelen med att försöka tvätta en gång i veckan är att det inte blir så mycket att tvätta, så man blir klar fort. Nackdel är att det är bannemej inte roligt så man sträcker sig för att Inte göra det.
Men idag blev det bara en maskin (dock en full och en maskin med en BH) så det är klart snart.

I morse när jag gick upp, kl 4, kunde jag inte komma åt bloggen. Buhu.
Jag gillar att skriva sådär tidigt på morgonen för då babblar jag på som tusan om inget alls. Men det blir ju kanske nått att läsa. Eller inte.

Åh jag är så slut i skallen efter jobbet så jag vet inte vad jag skall skriva. Men jag har så mycket jag vill få ut men det går inte!
Åh!

Fick hem mitt kontrakt idag. Så nu är det offeciellt. 1jan blir jag en Slätten-hora. Nej usch, så kan man ju inte skriva... Fy på mig! Jag flyttar iaf till Slätten.
Woho!

Blablabla. Nu står det still.
Kan man drabbas av skrivkoma i samma form som paltkoma?

Kör lite egotripp bara för att jag kan

Fniss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0