Sömnbrist

Är ibland bra skit. Om det är värt mödan. Och det är det ju ibland. Sällan. Men ibland.

Dagens arbetsdag har väl inte gått som räls, men det gick an till slut. Så egentligen borde jag sova nu men det vill sig inte. Trots att ögonen går i kors och felstavning hägrar och kass humor.

Satt i köket och pratade med Martina. Vi diskuterade porrfilmer, vidare in på Den där Mary då min lugg stod rakt upp nästan, varpå jag säger till Martina "Du kanske skulle ta lite sperma och kleta i ditt hår så det blir lite straight" ser ni inte den fantastiska humorn i detta, då är ni tamejtusan dåliga!

Och återigen är ödets ironi och slickar mig under fötterna.
Lite roligt är det faktiskt.

Dock, så orkar jag inte skriva mer! Men.
Humor!


Kommentarer
Postat av: Mor

Gå o lägg dej stumpan! Kram

2009-11-22 @ 22:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0