Snart helg

Snart helg. Snart så! Woho!

Inte för att jag vet alls vad jag skall göra, bara vad jag vill göra, men ändå.
Nu har jag tre lediga helger på raken, utan något planerat. Förutom ev festen på kåken. Jag kommer få spatt. Jag är sämst på att vara ledig, som många vet. Mer än en dag och jag blir tokig.
Kanske ska börja packa?
Det har jag iofs hela december månad till, eftersom det är lika med noll arbete, i princip.
Förra året jobbade jag 8dagar i hela december månad. Jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde med alla dessa lediga dagar.

Jag vill bli lite onykter. Det var ett tagsen, eller ja.. Två veckor sen. Eller mer. Jag var inte ens onykter då. Men ändå.
Nej!

Jag vet inte...

Jag sov askasst mellan 3-6 nu på morgonen så jag är lite.. konstig i skallen. Men det är nog ingen nyhet, alls.

Åh...

Kommentarer
Postat av: Eruuka

vad för en historia? :)

2009-11-26 @ 18:51:29
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0