Music!

Jag undrar vart min musiksmak kommer ifrån.
Mamma fullkomligt hatar det där med blues och soul och sånt. Tror inte att någon i släkten lyssnar på det där.
Men det gör jag! Dock har jag tyvärr aldrig engagerat mig i att få tag i nått material. Men det är bra musik. Och det är skön musik att lyssna till om man skall göra nått så som städa, baka whatever.
Lalla runt lite sådär i hemmet.
Vet inte om någon mer i den stora feta familjen har så bred musik smak som jag har. Men så pratar jag iofs inte så värst mycket om det med dom heller, men ändå.

Åh, jag hade så gärna vela leva på 50talet...

Jag tvivlar på att det ens är någon som tar sig tid att lyssna på alla youtube länkar som hoppar upp här och var, men kom igen. Lyssna på det här och håll med om att det är bra skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0