Jag leker träd, jag leker träd, jag leker ihåligt träd

Lite så känns det faktiskt.
Gårdagen var, med vissa omständigheter, jävligt bra.
Jobbade till 14,45 ungefär, gick till bolaget, åkte hem, gjorde mig iordning och åkte ut till Månsarp hem till bror och började dricka öl.
Jag är så slut i huvudet just nu att det inte går att skriva ens.

Iaf. var ute i Gisleparken där lasse stefans spelade. Hur man kan gilla dansband är för mig fortfarande helt omöjligt att förstå, men det går tydligen.
ca 30min in i kvällen på parken, så buggar jag med en god vän. Det är halt som fan. Vi är fulla som fan. Vad händer? Jo, vi tappar greppet och jag halkar ner i backen och slår ut en framtand. Jag är så sjukt läcker nu så det finns inte!
Gick och visade bror, som blev först förvårnad, sen började garva. Så istället för att låta EN tand förstöra min kväll, blev jag askalas istället och hade hysteriskt roligt.

Så idag blir det tandläkarbesök kl 16,00. Också ett sätt att spendera en ledig helg på.

Woho!

Sexy bitch


Kommentarer
Postat av: Emma

trollunge!

2009-11-28 @ 14:29:34
URL: http://emmlala.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH

2009-11-28 @ 18:25:27
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0