Jag kan ju iaf låtsas

Vilket jag gör. Igår när jag drack vatten låtsades jag att det var en drink, pga sugröret. Idag dricker jag mitt morgonkaffe, som jag inte kunde dricka igår, via sugrör, så jag låtsas att det är nått annat glamoröst än bara kaffe. Smakar faktiskt inte lika bra dock.

Igår var jag helt död. Verkligen helt död. Jag lyckades äta på kvällen, men det var nog mycket tack vare att jag fortfarande var bedövad. Och ack vad jag drägglade. Men det var rätt gott med mat. Sen låg jag rätt däckad i soffan med en smärre irritation som inte orka bryta ut, som sedan gled vidare till en besvikelse för att sedan på någon sekund bli ett "Jaja whatever..." Humörsvängningar? Neeeeej då. Mest trött.

Jag har hittat massa blåmärken. Ett grönt/lila äckel på knät, knäskålen är helt öm, högerarmen måste fått sig en sväng om för den kan jag knappt göra nått med, mer blåmärken på vänsterknät och ja, så klart mina  standard på smalbenet. Jag har skitont där jag fick bedövningen igår...
Ska bli intressant att borsta en sträv tand sen.

Med lite tur kommer jag iväg till bilkyrkogården med Mr Arne idag. Det är så sjukt fint väder ute, så dumt att chansa att missa det. Men han visste inte än. Peppar peppar!

Fan vad jag blev sugen på ris....

Bilden känns lite passande, för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0