Ja mamma jag gick och la mig!

Faktiskt! Jag tvärdäcka direkt och vaknade inte förrän vid halv fem, första gången. Slocknade direkt och vaknade strax efter nio och låg kvar och njöt till 10. Duschen är avklarad och kaffet är på väg ner.
Den låga humorn är dock kvar. Men det är nog inget som man precis sover bort bara sådär.

Martina undrade om vi skulle åka till Ullared, så just nu sitter nog vi båda och känner efter om det skulle vara nått att göra. Mina räkningar är betalda förutom några få som inte kommit än och har obehagligt mycket pengar på kontot så jag undrar vad som är på gång nu. Det bådar aldrig gott att ha för mycket pengar på kontot när man får så lite lön som jag får. Hmm..

Och jag vet vad jag skall köpa till Tina i födelsedagspresent, varesig hon vill eller inte!
Vilket påminner mig om att jag inte utnyttjat Linns present än. Fuck.

Och just nu skriker martina från sitt sovrum "I love girls! Wohoo".
Hmm...

Jaja, det blir ullared så lika bra att göra sig iordning då!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag vill inte ha paket när jag fyller år! För en gång skull, LYSSNA PÅ MEJ! Himla skit, ullared. Ska hem o äta min frukost nu

2009-11-23 @ 13:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0