Händelserik dag

Det blev som sagt en tripp till Ullared, så nu är jag superfattig.
Men det var trevligt.
Och Tina, jag lyssnade inte på dig.
Inhandlade present till Tina, så klart. Lite tavlor, för mycket film och för mycket musik och två klädesplagg. De senaste gångerna jag varit där har jag inte hittat mycket till kläder, bara musik och film.
Och den här gången fanns det för mycket att ha. Åh...

Jag fick värstingidén om att dra iväg till Kyrkö Mosse på lördag och kolla in bilkyrkogården. Så nu skall jag bara bearbeta någon med bil som vill joina.
Man borde kunna få jäkligt fina bilder där. Om vädret tillåter då.

Idag skrev jag på kontraktet förövrigt.
Så om någon känner sig extra trevlig till att hjälpa till med flytten så tar jag all hjälp jag kan få. Min kropp pallar inte såntdär... Så, help me!

Nu väntas jobb i veckan. Tjoho...
Skall försöka besöka Toffe också och spana in hans nya hem, i veckan också.

Blablabla...
Jag är trött!

Btw; Jag saknar min broder enormt mycket.
Det är inte kul när man inte pratat med honom på över en vecka.
:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0