Assface

Något jag gör lite väl ofta men försöker att undvika är att fundera.
Det jag funderar på är inte alltid så bra att just lägga en tanke på. Vissa tankar gör för ont, helt enkelt.
Sen att jag har en tendens att fundera lite för mycket på det värsta tänkbara saker som går att utforma är inte heller så speciellt givande.
Att ha en produktiv hjärna är bannemej ingen lätt match.
Det jag fasar allra mest för är min årliga summering av detta året.
Året 2009 har ju inte precis vart en upplevelse bland rosa moln. Snarare en dans över glödande glassplitter.
Smärtsamt.
Jag brukar alltid börja med denna summeringen ett par veckor innan själva nyår, för att det skall bli så bra som möjligt, men jag vet inte om jag vågar det i år. Summering kommer det så klart bli, men lika bra att förbereda på det värsta; Det kommer bli pest. Hysteriskt jobbigt. Miserabelt.

Just nu blev jag sådär lagom bitter, faktiskt. Lite väl nedstämd och jag vet inte.
Jag är kluven, förvirrad, rastlös, trött mm.

Ja, jag är faktiskt djävligt förvirrad, för tillfället.
Don't know why....

Åh!

Kommentarer
Postat av: Emma

:/ jag önskar jag kunde stanna din snurrande hjärna!

2009-11-26 @ 19:42:47
URL: http://emmlala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0