Åh, fredagsmys

Är vad som gäller idag!
Igår gick jag och la mig vid halv nio, jag var så dödligt trött och täntke att Aldrig att jag somnar. Men jo! Jag vaknade inte ens när Martina rullade in efter hennes dejt med chokladen. Eller när hon gick i morse. Vaknade bara till några få gånger under natten men somnade lika fort igen.
Jag har drömt så sjukt konstigt i natt. Jag drömde om människor jag inte umgåtts med på 2-3år som jag knappt pratar med idag. Vandrade godisskålar och bovar och attackerande fåglar osv. Och folk undrar varför jag är rädd för fåglar. Hmm.
Fåglar, fiskar och fladdermöss är inget jag gillar!

Kl 11 SKA jag kolla på läganheten, varesig snubben vill eller inte. Jag vill se den, nu!
Sen frågade mor om jag ville följa med henne till a6, och ja det kan jag väl! Har inga som helst pengar så jag får inte titta på nått. Bara för det lär jag säkert hitta massa skit.. men men.
Ikväll blir det film.

Jag har syndat som sjutton denna veckan! Jag fick panik och letade febrilt efter en gammal film som bara hoppade upp på näthinnan. Jag hade den inte.. Jag fann den inte. Så jag köpte den! Hur det är en synd går att fundera på.

Morgonkaffet är nog tamejtusan det bästa kaffet!

Kommentarer
Postat av: saran

jag önskar att det kom en godisskål vandrande här nu.

2009-11-20 @ 09:58:19
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0