Vanskapt deluxe

Nej nu ska jag inte sitta och vara deppig och klaga på min rätt eminenta kropp. Men ibland undrar man hur saker och ting står till, egentligen.
En sådan enkel grej att hitta ett par brallor kan vara som sju svåra år, för min del.
Problem: Fet röv och breda höfter. Det går inte! Sen har jag rätt korta ben, vilket resulterar i att i princip allt man tar på sig är för långt.
Att hitta en snygg topp kan vara svårt ibland det också. Tajt över byster, sitter bra och rätt löst i midjan, och tajt ner till pga höften, återigen.
Men, det allra sämsta och totalt värdelösa problemet som finns i denna vanskapta värld är att hitta en BH.
Man kan slita sig själv skallig, få utbrott och bli allmänt förbannad över detta plagg.
Lindex har nu 25% rabatt på alla BHar, asbra, men finns det nått i min storlek? Nej.
Jag såg en skitsöt BH men som så klart slutade vi C-kupa. Erki har samma problem, och hittade en söt röd, men så klart inte i rätt storlek. Varför ska det alltid finnas söta och gulliga BHar i sånna små storlekar? Som Erki återigen konstaterade, har man en stor byst får man nöja sig med vitt och svart, eller ett sladder. Inget gulligull här inte!
Det är tråkigt! Nångång skulle det vara kul att dra på sig en gullig BH för att få sig en egoboost. För min del. Vad Erki ska med det till väljer jag att lämna osagt, hehe.
Bara en sådan simpel grej som att ha en just röd BH går inte. Inte heller med lite spets, eller nått mönster.
För det finns inte! I den stora världen är allt slätstruket och svart och vitt. Skitkul, verkligen.
Jag blir så less...

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag också! DEt är såååå jävla orättvist !

2009-05-15 @ 20:56:01
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0