Produktiv dag

Trots att jag vart ledig och suttit inne hela dagen har den vart väldigt.. produktiv. Och nu är jag skittrött.
Mellan 6-8 halvsov jag och bestämde mig för att gå upp strax innan 8 för att undvika ett oväntat besök från en målare eller så. Så större delen av dagen har jag haft en sjungande målare hängades utanför fönstret.
Har haft konferans med alla syskon och allt är packat och klart. Återstår bara pengainsamlig till slutet av veckan.
Lekt en del i photoshop och gjort ett kollage till systeryster.
Städat lite smått och mobbat katten. Skulle egentligen gått och handlat men idag är en sådan dag att jag verkligen inte vill gå utanför dörrn. Struntar i områdeskontoret också. Det har vart tyst i 2½dag nu så jag antar att dom var sena med att informera...

Skepp o'hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0