Onsdag

Idag blev det en lång och rolig dag.
Åkte ner till stan på förmiddagen och var hos Erki vid 11 ungefär. Sen kom Tina och vi gick bort till mamma och vattnade deras blommor. Sen gick vi till ett fik och käkade, men det var det smaklösaste och tråkigaste jag vart med om. Erki sallad såg dock smaskig ut. Jag och Tina tog några varma mackor.. Ingen sallad till eller nått, ingen krydda och ingen smak... Skitdåligt.

Vi satt och prata om spöken och andra luriga historier och kom fram till att vi borde åka till Falks Grav, jag har aldrig vart där..

Sen gick vi ner till en second hand affär vid vip och Erki köpte en söt klänning hon trånat efter i flera veckor.
Och så besöktes På Pricken Röd. Synd att det ska vara så dyrt för dom har så otroligt mycket grejer där jag vill ha. Och dom hade massa prylar från Bluebox, hehe. Köpte mig en hårsnodd i form av en rosett.

Sen när vi skulle gå därifrån kom värsta åskovädret. Himmlen öppnade sig! Och så började det hagla nått så djävulskt. Så vi stod stilla en stund.

Är nyss hemkommen, måttlig seg.
Men det var en bra dag!


 


Kommentarer
Postat av: Emma

Jättefin rosett!!

2009-05-20 @ 19:34:57
URL: http://emmlala.blogg.se/
Postat av: Melissa

snygg rosett :), falks grav är en besvikelse däremot, råkade se hur blommorna funkade. Jag och syster planerer en övernattning på borggården med ett gäng, dit får ni hänga med på =D

2009-05-20 @ 22:31:27
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0