Höbböhöbbö

Idag är det återigen en söndag. Idag en ledig söndag, tack och lov. Den har spenderats med att sova i princip hela dagen!

Gårdagen var asbra! Slutade halv fyra och snackade lite löst med Erki om att dricka öl, för jag var sugen på att hitta på nått. Mot eftermiddagen blev hon också pepp.( Fick skjuts hem av dom, väldigt schysst! )
Ringde bror när jag kom hem och planerna för att roa sig med honom gick i stöpet. Så det blev party med Erki och Johannes, dom kom och hämtade mig runt sju sen var det full rulle. Det var spelning ute i Gustav Adolf, men för att ta sig dit måste man ha skjuts. Sagt och gjort, letandet var i full gång och ölen rann smidigt neråt, hehe. Martina ställde upp och körde, hela natten. Ute i Gustav Adolf fanns inte många kändisar. Träffade Tom, som jag inte sett sen i somras. Toffe och Andreas var där också. Det blev väldigt onykter och galet. Erki gick bärsäkragång på en stackars papperskorg, Johannes lyckades på nått vänster få igång allt folk med sin.. något speciella dans, jag själv lyckades bugga Utan att ramla! Och jag som inte ens kan bugga...
Halv ett ungefär blev det kaos och bilen åkte hemåt, jag var dock fortfarande partysugen så jag raggade efterfest, vilket lyckades. Han som hade efterfesten hade jag tydligen gått i samma klass med, hans brud kände igen mig från bankeryd och till slut kommer en mansröst jag känner igen, vänder mig om, och där står Nygren. Sjukt vad världen är liten. Runt 4 åkte vi därifrån och var hemma till 4,30 ungefär och tvärdäcka direkt!

Så idag har jag bara sovit. Vaknade halv tio och förflyttade mig till soffan för att jag av någon sjuk anledning tyckte att det var en bra idé. Vid 12 så tvärdäcka jag på nytt och sov till 14. Mellan 14-16 så låg jag och halvslumrade framför tvn och skulle jag lägga mig ner igen skulle jag nog somna om på nytt.

Imorgon blir det jobb... jäij...
Men helgen har vart asbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0