Gomorron!

Klockan är allt för tidigt för att någonting skall fungera, men.. Kaffe är rätt gott ändå.
När man är uppe vid den här tiden får man se de mest sjukaste sakerna på TV.
Och då menar jag verkligen, sjuka saker.
Nu, på tv400 visas något som heter Stripsearch. Kort och gott, ett par muskelkillar som lär sig strippa.
Som även fick en uppvisning av ett riktigt stripteam. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när de visar ett gäng muskelknuttar som står och dansar med ett slemmigt leende på läpparna. Det ser så fel ut!
Usch! Det verkar tyvärr vara nått redigt program också, om inte annat är dom riktigt duktiga på att spela seriösa.
Bögar var några också. Allvarligt! Undra om jag är det enda fruntimmret som Aldrig skulle uppskatta något sådant...
Men det är ett program från USA och där kan ju allt hända, uppenbarligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0