~gäsp~

Helgen gick smärtfritt fram, i princip. Johnny var lite skärrad över Linns bilkörning och höll på att slita sönder bilen lite.
Grillningen hos syster var trevlig och mmm grillat. Mer behövs inte sägas.
På kvällen var vi ett par stycken som satt här och drack. Drog ner till piren, som sög, åkte till kåken och hängde utanför och tjötade med folk. Sen åkte vi hem till mig och drack mer öl.
I söndags var jag så trött att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Linn gick vid fyra kanske. Gårdagens arbetsdag var något så äckligt seg! Det tog aldrig slut! Jag och Erki hade samma lista och.. Ja. Det var mycket. Men vi hann till slut iaf med hjälp av Linda.

Idag är jag ledig och ska leka med Linn, men jag gissar på att hon precis lämnat sängen. Så jag avvaktar lite till med att störa henne.

Imorgon ska jag och Erki börja kl 6, vilket innebär att klockan ringer, skadeglatt, vid 4... Skamligt.
Men men, pengar iaf.

Och jag hatar folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0