Fyndigt konstaterande

Händelserik dag, minsann. Men ack så seg..

Ringde Johnny innan och kollade läget inför en surprise. Han skulle ut till Rogberga och festa, och en mindre givande tanke slog mig just.. Det känns som om det kommer återgå till den sittsen jag suttit i förr, närmare två års tid. Kort och gott; Inget liv.
Kommer jobba lite för många helger fram över. Jobbar över helgen nu. Skit kul.
Och pga vissa incidenter jag inte förstår mig på sitter jag här återigen utan kontaktnät, i princip.
Tycker att jag försöker så mycket det bara går men det händer inget på den andra vägen.
Ibland blir jag bara så vedervärdigt less på folk! Ska det vara så svårt?
Usch!

Idag for mor och Knutte till Kreta en vecka. Kan dom behöva.

I övrigt; Inget nytt under solen mer än ett pessimistiskt humör from hell, typ. Är lite väl arg nu för tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0