Fredag

De senaste dagarna har vart riktigt jävliga. Och morgondagen blir en pärs... Jag kan ju inte påstå att jag längtar... Jag vill verkligen verkligen verkligen Inte för fem öre jobba imon. Usch!
Och det finns goda anledningar att hysa sådant agg. Hmpf... Tur jag ha E iaf.
Jag känner mig grymt äcklig. En gäst hade vart så vänlig och lämat en spya till mig i ett rum. Jag skuttade av glädje, big time. Fantastiskt kul att sitta bara cm ifrån en spya och ha huvudet nästan ner i toaletten för att man inte kommer åt bakom för det är så trångt. Och jag vetefan hur han spytt... Ja, det luktade mest surfot och lite unket, och jag överlevde ju.

Och humöret blir ju inte precis roligare över att OLW har en reklam där dom sjunger om "Fredagsmys"
My ass att sånt existerar i mitt liv, när man i princip bara jobbar helger.

Igår hade jag besök av securitas. Ringde störningsjouren efter att grannarna hållt på en halv timma. Dom håller på 20min till och precis när securitas kommer så lägger dom av. Han går upp och lyssnar, och tassar neråt igen, ringer på hos mig och vill komma in och lyssna, då dom var på gång lite smått. Jag förklarade att dom brukar köra i intervaller men nu hade dom hållt på allt för länge. Han åker igen, och han hinner bara åka iväg med bilen så drar dom igång där uppe, med högre volym än tidigare! Att man blir less. Det hade ju vart tyst i ett par dagar...
Men jag pallade inte ringa igen och körde i öronpropparna och strax innan midnatt höll dom fortfarande på.
Dom ser när bilen kommer och håller garanterat tyst bara pga det, och när dom åker så drar dom på på nytt och "Nu ska dom jävlarna få" känns det som..
Jag blir så less...

Skitdag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Trösta dig med att du har söt blogg. Vem fixade?

2009-05-22 @ 17:15:38
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/
Postat av: Linn

CP-grannar! Stryk borde de få. Du får börja dejta nån från securitas.

2009-05-22 @ 17:25:04
URL: http://pixie.blogg.se/
Postat av: Fia

Urs, tuff dag igår för dig.... Be Securitasvakten ställa bilen så den inte är synligför boende...kanske kan hjälpa? Heja Josefine i kampen mot grannarna! Hejar på dig!!! Kram kram på dig

2009-05-23 @ 08:23:41
URL: http://sofiadahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0