Woho! Jäij! Party!

Läste en kommentar från Alex nyligen, om hur hon saknar förra helgen. Och det gör jag med. Så.. Jag tog tag i saker och ting och frågade hur sugen hon är på att komma tillbaka hit igen, snart. Och hon var väldigt sugen. 28e mars spelar ett psychobillyband på Kåken, som skall bevittnas så klart, men det är alltid kul med ett fruntimmersällskap när man allt som oftast är ensam tjej bland grabbsen. Och hör och häpna! Alex kommer ner 27-29mars! Woho!
Känns jävligt, riktigt jävligt bra.
Ursäkta svordomarna, men.. Det är gött!
Vi splittade på resesumman. Jag kände att det var värt det. Ca 300spänn var, ingenting alls.
Jäij!

I övrigt har inget hänt. Men jag är glad ändå.. För Alex kommer hit igen!
Woho!

XD

Kommentarer
Postat av: Alexandra

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII-IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH-HIIIIIIIIIIIIIIII

2009-03-15 @ 17:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0