Tisdag

När jag stod i godan ro i duschen tidigare slog det mig "Gud vad skönt med en ledig måndag" och i samma veva "Men.. Nej.. Vad är det för dag?" efter många om och men kom jag fram till att det var tisdag... Gårdagen kändes som en söndag. Endast för att jag och E jobbade så hysteriskt länge.
8-18,30 ungefär. Jippi!
Vi var helt klara med dagens göra till 16, men då det hade ökat med rum till idag, var vi tvugna att storstäda två rum igår.. Det saknas folk och hon kunde egentligen inte be mig jobba idag, då jag jobbat hela helgen.. Och är inte sugen på att jobba lör-fre. Haha.
Men men, hellre en dag länge med E och stim än att hoppa in extra, alt att hon för göra allt själv...
M fick ett skrattutbrott igår, jag trillade in i en vägghörna och slog i höften, E krossade två glas.
En helt vanlig dag.

Idag när jag slog upp ögonen, allt för tidigt, sken solen utanför och värmde gott. Men när jag väl glev upp och var redo för soffan hade skiten gått i moln..
Shit happens.

Idag ska jag handla mitt efterlängtade kaffe som tog slut i fredags.
Och katten försöker jaga fåglar genom balkongdörren som är öppen 3-4cm.
Smartass...

Återigen ett ointressant inlägg från en ointressant hjärna med ointressanta tankar och en ointressant vardag.

Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0