Skumt värre

Idag dök aldrig bussen upp.. Så jag, och alla andra vid busshålplatsen, gick ner till ettan, som även den var sen! Och full av folk... 8,17 stämplade jag in, och jag brukar stämpla in ca 7,40... Jättekul!
Och på detta åkte jag på storstäd.. I tre rum. Men, som tur var, var det inte alls skitigt och all smuts försvann med dammsugarn, som gav mig en fetingborre i långfingret, två gånger!

Och lunchen på jobbet var ju av låg nivå.. Vattennivå.. Fisk.

På väg hem höll jag så klart på att blåsa bort.. Och väl hemma möts jag av en räkning..
Mina pengar har på nått sätt flugit iväg och jag har inte gjort nått med dom,mer än att betala en h-vetes massa räkningar, handlat mat och förvisso köpt en kamera.. Men förra månaden hade jag mindre pengar men mer pengar kvar.. Jaja..

Trots allt detta, och att jag är supertrött och låg vaken mellan 3,30-ca5-6 i morse, är jag inte alls på dåligt humör.
Mest överjävligt trött.

Sjukt lustig dag.

I övrigt är jag hysteriskt rolig.
I lördags när vi for in till staden, satt jag i baksätet och lyssnade med ett halvt öra på vad herrarna satt och pratade om.
J berättar att någon hade sagt till honom att han verkar vara en player, C låter lite förvårnad, jag reagerar och säger "Men du spelar väl mycket tv-spel?"
Ibland är man ju bara för rolig, höhö.

Grus i ögonen!

Kommentarer
Postat av: Erika W

Jag tycker att det är helt jäkla underbart att höra att någon annan har precis lika dålig humor som mig. Jag skulle lätt ha skrattat åt dig !

2009-03-24 @ 18:19:27
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0