Öh

Det mest intelligentaste som kommer ut ur en under en bakfylledag är; Öh...
Allt annat är som en stor fet gägga som ligger och smackar en i nyllet.

Ja, jag är bakfull idag. Men vad skall man förvänta sig när partyt sträcker sig till 4-5 på morgonen?
Jag mår bra, lite seg i kolan, och trött nått så djävulskt.
Alex sa "Tack för besöket" när vi kramades adjö vid bussen... Fel... Bussresan ner till stationen bestod av fnitter och felkopplande. Hela morgonen bestod av fnitter, asgarv och mobbning.

Jag är död..

Gårdagen var dock kanon.

Men jag orkar inte just nu.

Jag söp bort min kamera igår. Jäij...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kameradjävulen dyker nog upp ska du se. Bäst för den.. Bwah!

2009-03-30 @ 10:59:31
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0