Lördag

Idag vaknade jag halv åtta helt utvilad. Sjukt!
Förvisso inte helt konstigt eftersom jag tvärdäck innan 20,30 igår.

Solen skiner idag och det är riktigt vårvarmt ute. Nice nice!
Var på torget idag och skulle köpa mig en såndär luddig tjocktröjan, som har funnits där varje gång man vart där, men som idag så klart inte gick att hitta någonstans...
Köpte mig en kamera dock. Dyrare än jag beräknat med, men det är det värt.
Och så tänker ni säkert "Vad ska du med en kamera till, du har ju så många" och ja det har jag men jag har ingen enkel digitalkamera att ha på fester eller om man ska iväg men inte orkar dra med den stora, picnicar osv.

Vad resten av dagen bjuder på återstår att se.

Appropå bittra enerverande fragment i vardagen; I herromdagen på 14fikat på jobbet hittade jag och erki bullar, och så klart vi tog varsinn.. Bara det att jag råkade tappa en bit mellan brösten. Inte skönt. Dagen efter när jag skulle torka av ett duschmunstycke sipprade det ner ett antal droppar, så klart kalla, innanför skjortan. Inte heller speciellt skönt.
Drämde i ett nattduksbord igår så jag rev mig på handen. Blåmärket som Johnny gav mig pga att han krossade min hand är numera grönt. I övrigt så tror jag inte att jag slog mig så speciellt mycket denna veckan.

Ska hinka kaffe snart tror jag minsann!

Kommentarer
Postat av: Soph

Haha, låter som en konversation man har med gamla människor (okej, du är alltid lite äldre, men ändå) "blåmärket har nu övergått i en grön ton ... höftkulan är bruten och jag har sömnproblem" :P



För övrigt: trevlig lördag!

2009-03-21 @ 18:24:40
URL: http://soph.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0