Jävla snö..

Jag hatar snö! Om jag hade makten skulle jag utrota all snö. Fyfan!

I natt sov jag som en död bäver. Längesen jag sov bra.. Men men.
Vid halv åtta tyckte någon att det var sjukt roligt att åka omkring med en plogbil utanför, och skrapa...
Låter i hela skallen när dom gör sådär.. Detta resulterade i en svordomsramsa och surt humör. När dom försvann somnade jag som tur var om, och det slår aldrig fel.. vid 9 vaknade jag.
Värdelös skit!

Sen ringde hemtelefonen... Jag måste ringa NIX.
Jag är så less på försäljare.. Inte för att jag svarar, men man måste höra den där jäkla meldoin ett bra tag innan dom fattar hinten. Och jag undrar vad dom tänker med när dom ringde dom tiderna dom gör..
Korkat..

Men nu skall vi alla vara glada!
...my ass...

Eller okej. Jag fick en feting bra lön.

Är nog mest lite less idag.
Eller jag vet inte..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Utrota snön står högt upp på min to-do-list med.

2009-03-13 @ 11:59:34
URL: http://transylvania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0