~gäsp~

Klockan är just nu 5,11 och jag är dödens död..
Har inte fått någon dirket sömn i natt..
Varför? Katten? Nej.. Hon var snäll som sjutton..
Men en granne fick för sig att leva rövare från 21 till nyligen... Kul.. Spring i trappen, musik, prat untaför, springa lite till i trappen.. osv. Tror till och med någon trillade i trappen så som det small..
Är väl en hämd från förra helgen, men vi var jäkligt tysta i jämförelse. Men man kan ju ha fel...
Natten mellan fredag och lördag var också livat.. Basljud som sipprade genom väggarna och enerverade öronen vilket eskalerade till en brutal huvudvärk.
Kul!

Appropå något helt annat. Jag fullkomligt hatar, hatar och åter hatar Beonceys låt "If I where a boy" men i herromdagan hade en manlig artist gått in och sjungt emot i låten och sjöng "But you're not a boy, so you don't have a clue". Tack!
Orka gnälla.

Skulle det vara ovanligt mycket stavfel just i detta inlägget är det för att mina fingrar är stelfrusna och att ögonen inte är öppna. Ha!

Måste ta ett snack med min bror också..
Sms vid 2-3 mitt i natten är mindre givande. Och att det måste vara han som lämnat ut mitt mobilnummer.
Men iofs.. jag var ju redan vaken så.. whatever....

Kings of Leon  - Use somebody

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Saknar förra helgen som faaaaaaaaaa-aan

2009-03-15 @ 14:38:48
Postat av: Linn

Jag avskyr verkligen den låten! Bra gjort av motsjungaren.

2009-03-15 @ 17:46:15
URL: http://pixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0