Besatt DVD

Vad är det här för sjuk dag egentligen?

Klockan 2 i natt vaknade jag av en konstig smäll, men reagerade inte så mycket då jag antog att jag drömt det.. Tills jag tänkte till och insåg att jag spärrat upp ögona så mycket man kan spärra upp ett par ögon. Men äh.. Orka bry sig. Sen kommer samma smäll igen, det luktar konstigt och jag tittar ut i rummet och då ser jag att min DVD har fått flipp! Den låter, smäller, skivan snurrar, den blinkar och det stinker om det. Panik!
Drar ur kontakten och känner om det är varmt. Nej, inte så farligt.
Kul att vakna till nått sånt mitt i natten. Så sömnen var väl inte sådär bra. Det enda jag kunde tänka var "tänk om det börjar brinna" och det hände inte. Strömmen var ju bruten men i morse funderade jag på hur det skulle gå under dagen, men drog parallelen att skulle något hända, som en brand, skulle det ha skett under natten.
Tvn fick vila och sladden var ute under hela dagen.
När jag kommer hem drar jag ur DVDn som luktar riktigt riktigt illa. Jag anar att skivan har väl smält eller nått där inne. Drar igång tvn och boxen.. Tvärdött..
Då har alltså DVDn slagit ut boxen så den är tvärdöd!
Detta innebär dagar utan tvn.. Och jag kan ju inte precis kolla på film... 
Det luktar fortfarande lite skumt, faktiskt. 

Lunchen på jobbet bestod av slaffsig fisk, kokt potatis och smält smör som sås.. Hur tänker man där? Hade dom gjort en riktig sås hade man iaf kunnat äta sås och potatis.. Men neeeej.. Så min lunch bestod av två bananer, en fralla och två gurkbitar. 
Mmmm vad gott. Inte alls hungrig nu. 

20 fucking jävla avresor också

Och nu måste jag ringa support på boxen som verkligen Inte funkar. Den är stendöd!

Bläää!!!! 

Kommentarer
Postat av: Eriikanu

Haha, va fan ?! Har du fått nån reda på varför det blev som det blev?

2009-03-21 @ 17:19:14
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0