Söndag

Jag har nu vart vaken i 2 timmar men det känns som en evighet.. Totalt väck.
Tog en tablett igår så jag skulle få sova ordentligt. Och oj så jag sov! Bortsett ifrån de idiotiska påhoppen som katten fick för sig att utföra mot min fot. Hon brukar inte jaga fötter.. Men det var väl hennes hämd för att jag inte var hemma fre-lör.
Har nu fått 60-70 mail om lägenheten, men har sållat en del och flyttat upp alla akuta behov, då dom känns säkrast.
Typiskt att det är söndag dock, då kan man inte ta tag i saker och ting, och imon jobbar jag. Och på tisdag när jag skulle vara ledig och leka med linn är det ju möte, och det hade vart ett ypperligt tillfälle att börja röja på. Men nej. Och jag tänkte försöka få alla att komma och kolla på lägenheten på tisdag gärna, och begära besked så fort som möjligt så jag kan ringa nästa.
Och nu ringde det en som jag mailat att jag ska höra av mig till så fort jag får ett nej. Och jag märkte att sömntabletten fortfarande sitter i. Sjukt svårt att föra en konversation!
Jag skiter i detta..

Uh.. Söndermald hjärna deluxe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0