Skadeglädje

Det är något jag har gott om! Eller det är nog den enda glädjen jag har.
I onsdags kom jag och Erki fram till att det ultimata jobbet borde vara lapplisa. För det första springa ute i det fina vädret, och för det andra, göra människor vardag lite mer mesirabel. Hehe.

En annan väldigt bra grej är att det ska vara strålande sol i helgen och 20grader varmt, om inte mer. Och det gillar vi!
Varför är detta så skadeglatt då? Jo, en kvinna på jobbet skall jobba heeeeeela helgen. HA!
Men bara för det är det la ostadigt och snöstorm nästa helg, men.. hey, det gör inte mig nått. Då är hon ledig och kan inte njuta av sommarn.
Elakt? Inte det minsta, faktiskt.

Emelie - Hur jobbar du till veckan?

Imon ska jag sova, iaf sova ut.. Vilket innebär att jag vaknar innan 9. Sen skall jag börjar riva mitt hem. Och på nått sätt nästa vecka ska jag nog försöka tömma mitt förråd, då det som står där nere ändå ska in i ett nytt förråd. Man måste ju börja nånstans.

Mina nya jeans är tajta..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Menar du mig Emelie? (I hope so!) Jag har iaf inget jobb tisdag eftermiddag eller onsdag! Leka? Bröööl. Jag är sjuk. Och ynklig. Och bitter över detta såklart. =(

2009-06-26 @ 17:27:24
URL: http://transylvania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0