Musica

En bra låt ska kunna ge en gåshud. Göra en totalt paralyserad och apatisk.
Kate Voegele är en artist som lyckats fånga mina öron, och min gåshud.
Igår satt jag och rotade i min skalle och helt plötsligt kom en gammal textrad från alla dessa låtar med kent. Så, youtube var min vän igår.. Nostalgi på hög nivå och jag fick rensa hjärnan ordentligt.
Ibland behöver man gräva runt i skallen, stirra upp i taket och ta sig en funderare.
Sen att funderingarna inte leder någon vart är en annan femma. Men musik gör det så mycket lättare att slappna av, iaf är det så för min del.

Hade ett givande samtal med min mor tidigare. Dock skrattade hon mest åt mig, bland annat för jag upptäckte att jag gått hela dagen med skjortan utochin... Jag säger ju att min hjärna sagt upp sig... Men men, what to do..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Musik är det bästa som finns.!



Och ja du är en av få som verkar ha en lika bra relation till din mamma som jag har med min :)

2009-06-21 @ 20:05:22
Postat av: Erika

Ja förra kommentaren var givetvist från mig, glömde fylla i namnet haha :D

2009-06-21 @ 20:06:50
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag ska svara på ditt helgonmail, uppkopplingen har bajsat ett tag. SAKNAR DEJEEEH!!

2009-06-22 @ 23:10:15
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ha, jag tror du gjort mig lite besatt av henne. Såndär härlig musik att lyssna på när man känner sig... eller inte känner sig... äsch jag vet inte. men jag gillrt. hon sjunger döfeint!

2009-06-22 @ 23:14:15
URL: http://transylvania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0