Lördag

Trots att jag vaknade 7,30 och huvudet gör ont och solen steker sönder en, så tror jag att det kommer bli en bra dag.
Ska åka in till mor och Knutte idag och sy ihop en kjol som är alldeles för fladdrig för min smak. Sen ska mor och jag åka hem hit och rensa i min garderob. Finns nog hundratals plagg där som inte går att använda.
Och igår ringde bror min och frågade lite dystert om jag skulle jobba i helgen igen, men NÄ! Så han frågade om jag hade lust att haka på till Björnholmen och kolla på Black Jack och åka finbil, om det fanns plats. Och det fanns plats, så vida jag var snygg, så det återstår att se om jag får följa med i bilen. Hehe.

Igår kom systerns karl med en massa kartonger och inslagningsplast. Så jag körde ett litet race igår och plockade ner onödiga saker. Börjar bli tomt redan nu, men lika bra att köra igång direkt.

Anime suger rätt rejält ändå..

Jag har satans god lust att köra värsta utflyttningsfesten, eftersom jag inte haft en inflyttningsfest, och störa alla jävla idioter som bor här. Men det lär nog inte finnas tid till det, då jag jobbar så mycket....
Så får köra en stor inflyttningsfest i nya lyan istället. Om man skulle köra mina vänner och Martinas vänner på samma gång, skulle det nog bli lite galet. Hehe. Men nu kanske jag har råd att spara pengar och få ihop massa ramar och förstora kort. Störra lya innebär fler väggar att ockupera. Om ett godkännande från rumskamraten finns, men äh.. Konst ffs!

Nästa helg, 4juli, ska jag och Linn härja fritt och dricka massa öl. Om någon känner sig manad att haka på eller har en idé eller vad som helst, kan ju gärna hojta till! Vi är öppna för förslag och alla konstiga varelser.


Nae.. Nu får det räcka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0