Jag ser ljuset!

Men rätt som det var, så släckte någon lampan...
Jag blir så satans irriterad!

Igår var det en tjej här och kollade på lägenheten, och hon ville ha den. Så vi bestämde att vi skulle mötas idag för att gå till huvudkontoret och prata med dom där. Och så var det mötet, som skulle vara kl10, och så skulle Linn se till att vara i stan till 12. Kanon.
Nej, då får jag ett sms av Erki idag då Anna ber så hemskt mycket om ursäkt för att hon glömt meddela att mötet skall börja kl 12 istället! Jag blir så less på dom ibland.. Jaha.. Då har jag skickat ett sms till Linn och sagt att hon inte behöver vara i stan förrän 13 ungefär. Och så skickade jag ett sms till hon som ska ha lägenheten, om vi kan ses ca halv elva istället.. Då måste jag gå senast kvart över,, Har inte hört nått än...
Helt sjukt hur man får ändra planer och hoppa runt som en idiot för att cheferna glömmer bort att ge en viktig information. Inte första gången precis. Det var även via Erki jag fick veta att det där EUmötet inte gällde oss, det hade cheferna totalt missat. Gah!

Så jag får se hur det blir nu.. Kan inte precis sitta och svara på sms eller svara i mobilen om hon skulle höra av sig under mötet, trots att jag har god lust att göra det.

Linn får ju se informationen när hon vaknar så där är det rätt tryggt ändå. Men hon som ska ha lägenheten har jag ingen aning om nu.
Men men..
Skiter det sig är det knappast mitt fel.

Det är så skönt att man hade en ledig dag, allt planerat och kunna ta det lugnt. Men vad händer? Jo man blir stressad och magen vänder utochin på sig återigen och allt blir pannkaka.
Som tidigare skrivit; Jag väntar med spänning på magsår eller liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0