Operation öron

Blablabla. Under kvällen och natten blossade ena örat upp och det är Sjukt stort och rött och svullet. Det ser ut som om det har växt ur sin normala form. Det andra örat är lugnt. Det kommer var från klon och blod från det nya hålet. Det nya hålet som sitter i ett blodkärl. Jääh!
Jag blir lite less. Är måttligt sugen på att dra ut skiten och låta allt vara. Men det måste ju lägga sig nångång...
Mmm falukorvsöron big time!

Dagen har förövrigt varit väldigt lustig. På nått vis.

Hmm. Knasigt.
Ne.. Orka.

Kommentarer
Postat av: tina

Men prova att gå ner någon mm. Mitt öra blev så där när jag stresstöjt det, och det gjorde SJUKT ont, så jag tog ut den, lät det dra ihop sig och satte i ett par mm mindre, och det hjälpte. (: Jag har iofs stresstöjt mina öron hela tiden, från 3 till 6, från 6 till 8 och från 8 till 10. Inget att rekomenadera, men man vill ju ha det direkt. q: Ge inte upp, men låt det ta tid. (: Hur stora vill du ha? Jag vill ha 12, men vet inte om jag vågar, eftersom jag gjorde som jag gjort.

2009-02-23 @ 20:03:26
Postat av: Linn

Prinskorvsöron kanske vore bättre XD

2009-02-24 @ 02:12:56
URL: http://pixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0