Nostalgitripp

Satt på google och tyckte att det skulle vara kul att googla på mitt internet-nick som jag haft i alla år och dar, och som patetiskt nog folk kallar mig för ibland.
Och jag fann något som jag helt glömt bort!
Detta måste vara andra året på gymnasiet, mitt första på Peset. I cafeterian så klart med Mimmi.
Vi filmade en hel del när vi gick där.
Helt hysteriskt, kanske bara för mig då. Men ändå.
Man såg lite annorlunda ut. Men mitt hår.. Jag saknar mitt hår.. Har glömt hur långt det var.
Titta!
Undra om det ligger nått mer gömt.. Jag har iofs allt i den externa men hur ofta är man i den och rotar?
Ja.. minnen..

Idag var en hysteriskt skum dag. Jag märkte redan vid frukosten att det skulle gå utför med kommentaren jag la av till chefen. Dom pratade om feberkramper och chefen hade då fått veta att skulle det hända hennes son är det av med kläderna och ut i kylan som gäller, så hon sa att det var det hon hade i skallen "av med kläderna, ut i kylan, av med kläder, ut i kylan" varpå jag slinker in och säger "... på ungen då" sen var det kört. På lunchen skrattade jag så tårarna spruta, och det var egentligen inte speciellt roligt nått av det som hände. Men ibland är det skönt att få sånna attacker, och det endast för att jag var så trött som jag var. Och när det hade lugnat sig och jag var mest mosig var det någon som gjorde nått så var det igång igen.. Värdelöst. Halva sminket var borta sen.

Jag hoppas att Erki får en kort dag på fredag så vi kan njuta av staden med feta löner. Och jag hoppas att denna veckan blir lugn. Och jag hoppas på lite mer lediga helger framöver.
Och tidigare slog det mig att jag vart nykter i 42 dagar, utan anledning. Sjukt!
Förr var man nykter, om man hade tur, en vecka, hähä.
Jag hoppas på en lägenhet på torpa.

Nu ska jag vara lite nostalgisk!

Skepp o'hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0