Lördag

Ptja, det var väl inte såhär jag hade tänkt att jag skulle spendera min första lediga helg på 6 veckor. Men men. Shit happens. Hoppas att eftermiddagen och kvällen bjuder på något överraskande.
Vaknade stax efter 8 i morse, så klart, men jag totalvägrade att gå upp.
Enerverande att man blivit lite utav en morgonmänniska och vaknar så hiskeligt tidigt, hela tiden.
I vintras när jag var ute och partajade och var hemma först kl 5 morgonen efter, var jag bombsäker på att få sova till tolv, minst. Men nej, vaknade vid 9 då också.

Iaf, igår var jag och handlade med mor och köpte mitt efterlängtade Nutella.
Kanske fick en sockerkick eller nått för i en bra stund nu har jag gått runt och städat. Det är så äckligt skitigt här, eller var. Har inte haft ork att städa då jag jobbat som en tok, men nu kom energin/rastlösheten.

M hade ett snack med the boss i fredags. Men på nått sätt kändes det som att om man försöker hjälpa till så blir det pannkaka istället. Får hoppas att det händer nått nu. Och att dom kanske bättrar sig på att informera om dittan och dattan. Dom kan inte förvänta sig att saker och ting skall vara tiptop när man får gissa sig till det mesta.

Äh, orka.

Kommentarer
Postat av: tiny

ok, det förstår jag. );



nutella är så gott ju.. gillar du nötcreme? det har vi fått in på rusta.. 6pack. (: GOTT!!

2009-02-21 @ 16:39:32
URL: http://tinys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0