Lördag

Solen skiner! Woho!
Jobbade idag, mindre givande. Men blev klar en timma tidigare.

Sitter hemma hos Erki och Johannes och väntar på bättre tider. Det blir party ikväll och E ringde mig igår kväll och beodrade mig att fixa musik till idag. Och då kom dom med den briljanta idén att jag kan ju haka med E hem direkt efter jobbet och göra mig iordning här, så slipper jag all stress med bussar osv. Ingen som vet om man slutar 15 eller om man slutar 17... så sagt och gjort, och nu sitter jag här. J är iväg någonstans och E har låst in sig i badrummet.

Vi har inte bestämt nått, mer än att högst upp på menyn står; Vin. Sen får vi se vart kvällen för oss.
Jag tippar på; In i dimman deluxe!

Har dock dåligt samvete för katten. Men hon fick massa gos igår och idag på morgonen, och massa mat och vatten. Men jag lär få igen när jag kommer hem i natt. Evilness.

Yeah yeah...

Skepp o'hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0