Lilla Märta

Trodde jag ja. Att höra fel ibland kan vara rätt roande.
Lekte med M igår då inget av mina rum checkat ut. Så det blev en lite rörig dag sådär. Men när jag lämnade ett rum och frågade om hon behövde nått var jag bombsäker på att hon sa Märta. Och jag tänkte genast "Vadå Märta? Wtf?" men M ville ju bara ha en matta...
När jag sedan kom gåendes med mattan och fladdrade lite på den, mötte M, som säger "matador!" helt ogenomtänkt. Roligt värre.

Många av de meningslösa reklamfilmerna som sänds på tv är riktigt värdelöst usla. Tex 3-reklamen. Eller den där Kvik... Eniro-reklamen är rätt kass den också, och för att inte tala om Ipren-reklamen. Dock, en reklam som jag finner riktigt givande på senare tid är MAX-reklamen. "...men när du beställer den lär den säkerligen se ut såhär *visar en tillslaffsad hamburgare* " och liknande. Kul. Kul kul kul.

Kul är vad denna veckan Inte är.

Buppbuppbedupp-boh!

Kommentarer
Postat av: Linn

Max is the shit :D

2009-02-04 @ 19:53:43
Postat av: tina

haha. Idag kom en kund o frågade efter MOSS (uttalade det måss) jag började gå igenom i huvudet o tänkte på mossa.. men det har vi ju inte. Efter många om o men kom vi fram till att det var Mousse dom letade efter. q: och då sken de upp och "JAAA, det heter ju MåååssE. XD



kanske inte felhörning, men iaf. haha

2009-02-04 @ 20:06:04
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: tina

Haha det kan jag tänka mig. (; men du, kan du inte lägga ut en annons på blocket? om byte menar jag, kanske finns någon som har en lägenhet som den vill byta med?

2009-02-06 @ 16:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0