Done!

Nu har jag beställt töjsmycken. Och Helena var riktigt snäll som hjälpte mig med tips och råd och grejer. Så, nu är allt införskaffat. 365spänn allt som allt. Ska man bli fin får plånboken lida.
Imon skall den få lida lite till då jag ska kolla in den där koftan och skaffa hårfärg. 

Ventilationen blev kollad idag. Och eftersom det är en gammal lägenhet med kass ventilation Måste något vara öppet utifrån. En liten liten ventil som sitter ovanför ett fönster vid sängen var tydligen stängd, och det lilla ska tydligen göra att det inte immar igen. Och efter matlagningen så gjorde det effekt, sjukt nog.
Påpekade även om den där lampan som inte finns som skulle åka upp samtidigt som jag flyttade in. Han som var här tyckte det var lustigt och höll med om att det inte var vackert. Så han skulle säga till elektrikern. Jag påpekade även att bovärden var usel på att ta tag i saker och ting, eftersom han inte gjorde nått åt senast jag bad om hjälp. Och man kan ju tycka att han skulle kollat ventilationen ovanför fönstret.

Och toaletten är fortfarande brunäcklig. När man spolade såg det ut som om det flög runt massa diarréblajja, eftersom Allt vatten var brunt. Och det satte sig på botten, men trotts att jag skurade rent toaletten så skymtade man även som en brun sörja. Mmmm... Kranarna är dock återstälda. Får nog spola ur duschen en stund imon innan den entras.

Kommer säkert återkomma med nått oviktigt senare.

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh först på spotlight å sen nämd i din blogg, känner mig så poppis! hahaha =P

2009-02-15 @ 11:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0