Äckelpäckel

Jag tappade min klo idag.
Sorgligt.. Men den satt inte så jäkla bra.
Den som var så söt.
Men det är sjukt hur mycket man kan göra med ett öra..
1,6-3mm på en vecka på ena örat och 1,6-4mm på andra örat.
Och nej det var inte alls planerat att det skulle bli sådär.
Men nu får skiten sitta där ett bra tag.

Gjorde rent lite tidigare och det såg rätt äckligt ut.

Men jag tycker om att dela med mig av mina äckliga erfarenheter.
Behöver jag säga nått mer än; slemhög.
Den finns fortfarande ute på nätet och äcklar folk.

Fy sjutton vad öron är fula egentligen.

Och var gång jag tänker på fikarasten från idag börjar jag småfnissa.
Börjar bli som en liten tradition att minst en gång i veckan garva så tårarna sprutar.
Ironiskt nog var det "den präcktige och mogne" som startade allt, och som sedan mest satt och höjde på ögonbrynen med ett uttryck som sa att vi var omogna och dumma i huvudet.
Men vi trivs med att vara omogna, och gula.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0