Torsdag

Åh! Jag vill sova! Jag vill sova bort allt och lite till!
Låt mig få sova!
Jag vill inte ha alla dessa måsten. Usch!
Det är inte kul att vara vuxen!
Blä!

Min arm gör lite ont...

Skall till sjukgymnasten idag, därav den icke existerande sömnen.
Måste förbi jobbet efter det och lämna papper.
Sjukskriven till 16aug. Jomenvisst att jag är hel tills dess när jag knappt kan gå ordentligt idag.

Och jag är så arg! Fy farao!
Igår kväll satt jag och Martina och delade på en flaska vin och spydde så otroligt mycket galla man bara kan spy. Ack så skönt det var.
Lite obehaglit hur förbannad man kan bli på någon. Jag är sällan arg på någon personligen, men nu.. Fy...
Less är bara förnamnet på det här.
Men orka älta.

Förövrigt, i helgen glodde jag på en jäkla massa filmer. Gilbert Grape, Cars, Beetleguese, Beerfest, jag såg en till men just nu kan jag inte komma på vilken det var. Hmm.
Det var iaf ett eminent tidsfördriv. Jag hade ingen ork eller lust att ta tag i saker och ting, alls. Så jag låg som en klubbad säl i soffan och lekte död, hela helgen.

Idag är det iaf torsdag och jag måste gå utanför dörren.
Men om jag blundar så kanske jag inte syns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0