Skärp er!

Ibland har jag god lust att köra in skallen i väggen i ren protest!
Folk kan vara så otroligt jäkla korkade så man blir mörkrädd.
Idag kommer det nog inte bli speciellt bättre.
Men.. Orka dra ett så kallat skämt, som inte ens var roligt första gången, sisådär 10gånger till!
Igår kom det så kallade skämtet återigen, och jag hade mat i munnen, men jag hade god lust att skrika "Men va i hevete! Kom på nått nytt eller är du kass?!"
Min gissningen är; Kass! Käääääääss! Så inibäng käss!

Veckan har gått fort och min kropp går snart sönder. Balansen i högerbenet har försämrats märkte jag i morse. När jag efter duschen stod och torkade mig och höll på att lägga mig i tvättmaskinen. Och igår försökte jag räta på mig, lutade mig lite bakåt då det alltid har varit behagligt, och vad händer då.... Det känns som m en kniv åker rakt in i svanken på mig, på höger sida, en otroligt smärta tar sig vidare ut i höften och jag skriker. Så nu har iaf Martina fått se hur ont det kan göra.
Samma smärta kom under dagen till och från, igår. Så jag är lite orolig.
Att jag gått tillbaka till jobbet för tidigt är det inget snack om.

Igår var jag på stan, igen. Sprang en snabbrunda med Erki efter jobbet. Köpte BHar förra veckan, och trodde att jag krympt. I provhytten såg allt bra ut, men inte när jag kom hem.. Så jag bytta tillbaka två av dom, och skall se om det går att sälja den tredje. Men gick in på Lindex då dom brukar ha lite större ibland. Och jag hittade! Två stycken superfina! Inte enfärgade och tråkiga! Okej, en var helsvart, men spexad på nått konstigt vänster, och den andre var svart och lila, spets. Me Like! Tycker att det är helt sjukt när jag har en BH i handen och skådar kupan, hur otroligt stora dom är. Lite obehagligt. Men hey, har man E-kupa så har man. Jag förbannar alla som önskar större bröst!
Fy på er!

Besöket i parken i onsdags var ypperligt trevligt. Både jag och Toffe fick slänga ifrån oss lite galla och skratta åt konstiga bilar. Jag har nog aldrig vart med om att det varit så mycket bilar och människor förr, som i onsdags!
Madness!

Jaja, om man skulle.. borsta håret.
Woho!
En jobbdag kvar sen helg och party!
Inflyttningsfest imon, kom om ni vill!

Kommentarer
Postat av: mor

hoppas du/ni får en kul dag imon!!! kramiz

2009-08-21 @ 23:07:34
Postat av: saran

haha, fan ta mig som vill ha större tuttar! ;)

2009-09-03 @ 00:36:09
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0