Rubrikgrej!

Jag hatar dom där jävla rubrikerna.
Ibland är dom bra, när man får för sig att leka duktig och djup, då passar det. Men nu ska jag vara sådär tråkig och inte vara djup och då finns det ingen rubrik som passar.
Men jag undrar om alla andra finner det givande att läsa mina djupa inlägg... Dom är oftast så kryptiska också så ingen förstår dom.
Men men...

I söndags var det grillning ute hos syster. Jag säger inget, så har jag inget sagt.

I måndags jobbade jag. Och jag tycker det är tråkigt att en chef inte kan se objektivt på saker och ting, och påverkas allt för mycket, på ett löjligt vis, vad vi gör på fritdien.

Och ytligt prat klarar jag mig utan från ditt håll

Igår var jag på ekohallen med mamma, köpte skor och lite småprylar.
Sen åkte jag och Emelie ut till kortebo, till kolonin, och hälsade på Emma.
Jag skulle lätt kunna tänka mig en koloni! Iaf där.
Sen in till stan. Hem till mor och Knutte och sen vidare till biblioteket.
Jag lånade hela FYRA böcker!
Det är nått som hänt... Men hey, det visste vi alla!

Tre arbetsdagar ligger och väntar på mig nu. Ska bli intressant att se hur detta går, då jag inte kunde ligga på högersidan i måndags natt. Kommer la sitta som ett kolli på lördag på inflyttningsfesten.

Förövrigt är jag sjukligt trött!

Kommentarer
Postat av: Soph

Ja alltså, rubriker är fan inte roligt. Jag har beslutsångest varje gång. Men å andra sidan, hur mycket tänker på man vilka rubriker andra väljer? Vissa rubriker är ju förvisso mer tilltalande än andra ...

2009-08-19 @ 14:33:00
URL: http://soph.se
Postat av: Eruuka

Klart jag ska ! Det var faktiskt den första låten jag ville lägga upp, satt och hade ångest mellan den och blurry, men jag hittade ingen som ville sig med control så det fick vara bara blurry :)

2009-08-19 @ 22:38:31
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0