Måndag

Jag var hos läkarn idag. Mindre givande..
Jag är sjukskriven i år igen, denna gången i 2veckor. Allt var frid och fröjd och jag skulle få gå hem. Men så kom läkarn på att han måste ta febern, bara för att. Så han tog febern i ena örat och det visade 38graders feber.. Jag kände mig inte alls febrig.. Så han tog i andra örat och jo 38graders feber... Så han testade på sig själv för att se om det var nått fel på maskinen.. Och det var det inte.
Så då vart jag tvungen att ta massa prover. Så fick gråtattacker och skit inför kommande blodprov. Och så tog jag ett urinprov. Tjoho! Läkarn anade en infektion i kroppen, men sa att det behöver inte vara nått. Men just att jag hade feber ändrade saker och ting. Och han sa att jag hade uppenbara ischias-smärtor och må hända ett litet diskbrock, men att det var i så fall så litet att det skulle läka ihop av sig själv.

Så på torsdag skall jag till sjukgymnasten. Får se vad hon har att säga om saken.
Kommer bli mycket promenader iaf. Gör alldeles för ont för att sitta stilla.

Till råga på allt så skrämde smillan skiten ur min tjockis igår så hon hoppade högt och klöste sönder min underarm, handflata, lämnade två små hål i ena bröstet och lyckades även göra märken i andra handen...
Fantastiskt!

Jag är skitkass på att vara ledig mer än 2dagar så jag undrar hur jag ska stå ut i två veckor...

Träffade Emelie idag och ack vad barnförbjudet prat det var. Skönt att umgås med någon inte behöva tänka på vad man säger. Och Emelie drog upp sin sko när vi satt och käkade och började greja med sin sula och efter en stund "Oj ursäkte mig" varpå jag inte ens reflekterat över vad hon höll på med. Hehe.

Jaja.. Shit happens when you party naked. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0