Lugnet har lagt sig

Äntligen!

För sisådär en timma sedan åkte Martina iväg med det lilla äcklet!
Det första min Tjockis gjorde var att rusa ut i köket och hoppa upp på bänken och skrika. Hade köpte slaffsmat till henne så hon fick svulla lite hon också, och det gjorde hon minsann! Men nu sitter hon i köket och trycker trots att jag gått runt med henne för att verkligen demonstrera att det är tomt på kräk.
Martina ringde för en stund sen och nästan skrek att katten hade spytt i lådan och att det luktade jätteilla.
Hehe.

Idag var det mest jobb som gällde och så är det imon också. På kvällen skall jag dricka Rosa Pantern med Emelie, som avsked sådär. Så får vi se vad kvällen har att erbjuda!

Nu; Film!

Kommentarer
Postat av: Eruuka

Tack raring, det betyder massor ! :)



Och den är helt underbar ! Det brukar bara vara jag och min Niklas som tycker om den här borta, men nu finns det iaf 1 person till :D

2009-08-30 @ 12:03:49
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0