Lördag

Snacka om slapp dag.
Sov tills jag vaknade, no shit, vilket blev till halv tio ungefär. Sen har jag bara suttit i soffan.
Fixade korvstroganoff och frös in, jagat snorungen och klappat Tjockisen.
Och så har jag läst. Nått så kopiöst mycket!
Köpte en bok igår och den är snart slut...
Tror jag har gått och blivit vuxen. 2 böcker på samma sommar. Hmm.
Så, varför köpte jag inte en till bok?

Jag vill köpa mass filmer också. Köpte två stycken i fredags. Men jag vill ha meeer!
Och mer böcker jag kan gräva ner mig i!
Vad har hänt?

Speciellt vill jag köpa alla filmer jag har på VHS på DVD istället. Kvalitén är inte vad den en gång var.

Jaja, en annan gång!
Nu skall jag återgå till den slappa lördagen.

Kommentarer
Postat av: Eruuka

Jag hade tänkt försöka göra det, men jag får ju för mig att jag kommer bli för "snål" för det !

2009-08-17 @ 22:25:02
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0