What to do, what to do

Jobbar inte förrän på onsdag, känns surt. Och jag är trött..
Började som tidigare nämnt, läsa Jenna Jameson's självbiografi i fredags.
Den är uppslukande.
Läste lite tidigare och helt plötsligt hade 1½ timma gått.
Men klockan är inte alls mycket jag vet inte vad jag ska göra med resten av dagen. Är för trött för att gå ut och gå. Sova en stund går inte heller då det verkligen kryllar av byggare precis överallt. Och dom springer utanför dörrn och utanför fönstret och ja..
Jag blir så less...
Blev väckt vid sju.
Jippi.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag vill också läsa hennes biografi, den verkar fan intressant!



Jag har ett som funkar, men inte alltid, och det blir ju ännu värre om jag för typ 4:e gången byter foder till hundfan !!

2009-04-20 @ 18:27:27
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Erika

Det blir en fläskig tribal på vänsterarmen med röda inslag :)

2009-04-20 @ 23:19:17
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0