Valborg

Var det visst idag. Värdelös skitdag egentligen. Men det finns säkert en anledning till att valborg existerar och att första maj är röd, men... Orka leta upp den faktan.
Valborg är till för alla småskitar som går ut och super skallen i bitar. Jäij..

Idag vaknade jag runt 7-7,30. Hörde folk prata utanför och maskiner som höll på. Efter en liten stund tänkte jag bara titta ut lite och se om jag såg vad som skedde. Reser huvudet bara lite från kudden och utanför står en såndär kran som folk står på. Precis utanför mitt fönster!
Vetefasen vad dom håller på med, men dom står precis utanför porten. Smart drag.

Jag tror att nästa vecka kommer bli bra, trots allt jobbande. Men jag är lite förvårnad över att Ingen nappat på mitt och Linns grillförslag. Ajabaja!

Och jag måste försöka skrapa ihop till presenter. Många som fyller år och några som har fyllt år.
Och jag har 300spänn på kontot. Jäij.

Martina frågade mig och E om vi ville följa med till Ullared i helgen, hon hade även pratat med Linda. Men ingen av oss hade pengar och jag och E jobbar helg, så Linda tyckte, eller om det var Martinas idé, att vi skulle se i sommar om vi kunde hitta någon dag att åka dit ihop. Men jag tvivlar. Oddsen för att 4 pers ska vara lediga samtidigt är inte så stor.

Och en del sakar gör mig skitirriterad. Varför ska det vara så svårt att visa att infon har gått fram?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0