Uttråkad

Så, då är det alltid lika givande att fördriva tiden med värdelösa frågor att svara på.

Hur mycket klarar du dig själv?
Eller måste du be mamsen/pappsen om hjälp..eller kanske någon släkting,
eller klarar du dig mest och gärna själv?


1. Tavlorna i ditt hem, vem satte upp dom?
 - Mors gubbe har hjälpt mig med alla tavlor då väggarna är stenhårda och vägrar vara hjälpsamma.
2. Vem betalade ditt körkort?
 - Ingen, har inget
3. Fick du din månadspeng när du var yngre utan att behöva hjälpa till hemma 
 - Eh, jao. Men jag var ju så söt när jag var liten så de kunde inte motstå. Höhö
4. Har mamma eller pappa hjälpt dig att sätta upp något i ditt hem?
 - Mor och hennes gubbe. Min far har inte lyft ett finger eller ens erbjudit sin hjälp.
5. Har du fått något dyrbart av nån i din släkt de senaste året?
 - Emotionellt dyrbara saker, nästan hela tiden
6. Vad har dina föräldrar betalat i ditt hem?
 - Min mor har nog bidragit med lite smått och gott
7. Har du lånat pengar av dina föräldrar?
 - Ja.. När det väl krisat sig har mor + gubbe hjälpt till ekonomiskt
8. Ber du ofta dina föräldrar handla åt dig, för att du vet att du sen inte behöver betala?
 - Haha nej.
9. Har du skrivit en önskelista till dina föräldrar efter du fyllt 18?
 - Tvivlar
10. Har din mamma eller pappa gjort matlådor till dig?
 - Nope
11. Skulle du klara dig om dina föräldrar flyttade utomlands?
 - Nej, jag skulle inte klara mig utan min mor en längre period

Ja så har man dödat 5min av denna ypperligt värdelösa och tråkiga dag.
Jäij...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0